i hate seni visual . dont you ?

paper 1 = 5 minit dah siap . kau fastspeed macam aku ? takk kan ? jeles aa tuu . kk , takpayah tanyaa balance masa tuu aku buad apa . paper 2 = 15 minit dah siap aa . hevat tak ? haha , kau hadee ? comel , baju aku kotor -.- seni entah kemana , yang pasti baju aku kotor . hebat gilaa kan ? kau hadee ? padehei nak draw sungai jee kalau taksilap aku . shit gila duduk sebelah al-faris nih , dia ajar aku seronok-2 xD aiyee , bagus sangat kau nih . tyme aku tydo kau pergi conteng aku punya bukit kan ? #LUKISAN bukit. memang tak contraa pun warna biru dengan oren kan sayang kan ?
: nih confirm cekgu kasik markah lebih hasil tambahan karya seni tuu #hotak kau :D
lepastuu kepala sakit nampak kau pegang bam . aku mintak sikit kau kata , takbolehhh nih bukan aku punya : D kk , kedekut sial . lepastuu aku buad muka comel aku , kau pun bagi :P #sukahati aa nak perasan . cibai kau letak water colour dalam tuu habes basah novel yang entah sape punya dekat tangan aku masa tuu ;D lepastuu kau kata tuu air oren rasa lah sikit (Y) lepastu kau kata tuu airmani rasa lah sikit (Y) lepastu kau kata tuu ubat rasa lah sikit (Y) GILA . lepastu kacau aku tydo -.- lepastuu gosip kalah perempuan . lepastuu bahan fesbuk aku . lepastuu ambek newspaper pasal arsenal atas meja aku conteng-2 #nih kerja amal fans chelshit BOOOO . lepastuu aku pun update belogg kutuk kau (Y) kau tahu , lukisan kau lawoo : D tapi adik aku warna lagi lawoo aku rasa #kk , macam lukisan kau lawoo jee ra xD " lepastuu cakab nih da vincci pun takboleh buad lukisan macam nih " memang takboleh laa cerita dia sekarang nih . dah lukisan kau tuhh macamharam -,- kau kata kau takboleh duduk sebelah aku sebab masalah lelaki , bangsat -.- kk , dah malas cerita pasal kau . bunyik loceng aku terus bangun tydo turun tangga . then koarang gelak-2 . aku usha baju belakang aku ada spot something warna reddish . damn razlan . ade sorang tuu kata apesal tak buad warna merahh jee ? fcukyou boy . sepanjang jalan tuu kena gelak . terbaik lah dapat classmate cam koarang , pergi hidup .

mood : mengaibkan member xD #member kee pun -.-
- kk , aku tahu post kali nih banyak tanda '?' && '#' xD