HARI PALING SERONOK .

pada hari ini , aku bangon *kata lawan pada pagi hari seperti hari kebiasaan . Sunita Abdul Hamid aka Assistant kesayangan datang ke padaku lalu mengoncang tubuh ku ala tarian kuda kepang .

: hai comel , bangon pegi skola 
: tak larat * sambil buad suara mintak tapak
: dha tahu tak larat gayot laa sampai tengah pagi lagi : )
 p/s : ouhkay , nie salah kau gay .

kemudian , perempuan cantek berambud panjang ala kak limah itu berlalu ppergi sambil membawa kalkulatorku bersama nya . aku yang dalam keadaan sedar dalam sedar itu bangon . ke dapur . minom air . sesampai aku ke katil aku melipat selimut , mengemas katil seperti selalunya . ehhh . kejab !!

: makcik , fone gua mana ?
: wa simpan .
: apahal pulak ? >.<
: lu tak pegi skola sebab ini bintang kan .
: ouhhh shitt . ouhkay , wa gerak . bak laa fonee waaa .
: bersiap pun tak 

aku berlari pecut ke arah toilet *padahal nak lari pun semput ouhkay , setapak keluar dari rumahku syurgaku baru lah bidadari itu memulangkan henfone ku -.-

setelah sampai ke sekolah , seperti hari comel yang lain ada assembly yang sngat mengembirakan sehingga mampu membuad kan saya terlena seketika sehingga lah seorang pari-2 mengumumkan bahawa HARI PALING SERONOK akan diadakan . dengan ringan kaki nya , aku berdiri dengan megahnya di atas pentas sambil menunjuk nunjuk kasot PBC *entah apa lancau kepunyaan ku . kau hade ? tak hade kann !! naseb aku agak baek apabila principle anggun ku memimpinku ke belakang pentas . aku menyatakan bahawa kanvasku kurang kering , kemudian dea yang baek hatu membawa ku kepada Mail Lambung untuk berbincang =.=

: cekgu , kasot dea basah .
: takda nya . dari awal bulan dea pakai kasot toh . dua bulan lepas saya dah tegor ! *tipu , kau tegur aku tiga bulan lepas lah orang tua ! penat dah tegor nyaa ! jangan percaya sngat dea nehh . semua cekgu ada komplain . dengan ponteng nya . penat dah nak tego !
fcuk . dalam otak aku ada satu ayat jaa :
"BABINYAAAA ."
: laaa , betul kee ? kenapa ponteng sayang ?
: hihi *menggaru kepala yang tidak gatal

akhirnya , sekali lagi nama comelku tercatat pada buku rekod yang indah . malu dapat . saket dapat .
p/s : naseb baek crab tak datangg =.=

sesampai dikelas , telingaku menari keseronokkan mendengar cacian anjeng-2 terbiar . BUDAK PBC . fcuk you lah . bila kau kena nanti aku gelak guling-2 depan kau sial  . kemudian , seorang guru yang kurang tinggi menyuruh kami mengeluarkan paper exam *i bawakk ouhkay . baek tak ? ehhh , kejabb !! mana pergi nya earphone aku ? jeng jeng jeng ~

: ra , kau bawak earphone ehh tadik ? satu hitam , satu putih enn ? hawa amek tadikk .

kojaq hawa . reason kau " kami pengawas " rasa macam nak katoq jaaa pukoq angg ! -_-

seterusnya ,
kemahiran hidup

: ayra , nahh test paper . ulang kaji sbb dapat D . esok makesure siap .
: alaa , minguu depan lhaa cekgu .
: tadee ala-2 . awak bukan buad ape pon dekad rumah . cekgu sunita kata awak tido jee pon dekad rumah . kann ?
: ehh , saya kemas rumah lhaa =.= *tolak pahala puasa

ouhkay , Hari seronok saya diakhiri dengan tazkirah tanpa earphone di telinga . bagus kan ?