HAPPY EID : D

ouhkay , haritu bulan kasik tahu gua hari selasa nie raya . betul kee tak gua taktahu lah . sebab bintang cakab bulan datang sebulan sekali jee *ouhkay , kau percaya ? haha , bodoh * baju kebanggaan lu orang warna apa tahun nie? gua warna silver laut dengan biru daun ^^ *kau hade ? tak hade kan !* ouhkay sumpah simple . raya tahun nie different seket , sebab lepak bidor dulo baru balek kedah : D sesuatu yang patot dibangga kan kee pun ? ahh , ade imam simpang tiga kesah . raya 1 && 2 jee pun dekad bidor . 3 , 4 , 5 dekad kedah i guest =.= so that , kena lah over seket sementara dekad bidor tuh kan . kesian kann kan ? taknak kesian sudah . ade i kesah kee kan *nada gedik* harap maaf kepada memb-2 yang taksempat nak hadap muka gua tuh . almaklum lah , lu orang PM nepal kan ? memanjang jee sebok nya : D suroh datang raya pertama , kedua pun berkira >,< *memang mentionedkan untuk pelajar sms*
deary shahalam | klang gua tak surelah  sempat turun sane kee tak sister , brother . sorry banyak-2 gua kata . papehal pun , selamat hari raya aidilfitri . gua mintak maaf bebanyak dekad lu dari hujung kuku hujung jari sampai hujung bucu rambut awal-2 , sebab as known lah kan , semua manusia ada melakukan kesalahan . bukan nak bajet good-2 kee ape jadah bagai . semua ada dosa pahala sebab itu memang lumrah , kejadian dari YANG DI ATAS sana : ) nak maaf kan kee tak up to you *nada sombong* btw , lu nak maafkan hapee ? gua kan baek : D *ouhkay , baek sangat lah kau * takpayah risau , lu dengan gua 0-0 even lu punyee perangai comel-2 jee kan ? barang sesiapa rase rumah dea terlebih besar , jangan tanya kenapa awal-2 pagi dah nampak muka gua depan pintu . bukak jee pintu bilee gua datang ! dont worry gua takhabes kan lu punyee kueh , makanan pun . mula-2 gua bagi salam , ambek dued raya terus belah . baek kan gua ? takpayah lu beriya nak buad air kee apee apee kan ^^ dued tuh takpayah banyak-2 pun takpee . sepuloh henget cukop kot ? HAR HAR HAR . bilee engat tahun-2 lepas , bilee tyme rayee jee mesti mintak dued dekad arwah tok teh ! wee ^^ now , everythings gone :'( sekarang dah takde :'( takpee , raye nanti ra pegi tengok atok yee :') lagi satu , harituu najib datang ruma gua kasik tahu lepas 30 AUGUST , sambutan hari kemerdekaan . ouhkay , gua sure hari tuu mesti ramai stupido doggie yang mati . motor tayar ada dua lu guna satu . HEVAT , wa tbik seperingg sama lu lah brother : D crab aku bet kau pun join kan kan =.= but beware , jangan sampai nightmare berulang kembali : )

#S E L A M A T H A R I R A Y A A I D I L F I T R I